2 Kasım 2011 Çarşamba

Boya Badana


Evlenirken evin yatak odasının bir duvarını mor boyamak istemiştim.. Herkesin karşı çıkmasına rağmen boyadık.. Ahududu gibi koyu bir mor.. Yatak odasında depresyon çağırır ışık lazım diye direndi herkes oysa mor bana hep enerji verir.. Ama o kadar koyu ve parlak bir mora dekorasyon uydurmak zor oldu..

Dün BauMax'taydık.. O ton mu ay bir koyusu mu bir açığı daha iyi mi derken kendi rengimizi 2 dk da yaptırdık.. Şimdi odayı beyaz ve mavimsi gri boyuyorum.. İlk kat bitti şimdiden aydınlandı.. Bakalım nasıl olacak.. Boya işi zormuş.. Hele rulayla her yere sıçrattım ama tüm yeri naylonla kaplamıştım şuan sorun yok.. Yorulmadım da şimdilik eğer aklınızda varsa ve cesaretiniz yoksa hiç düşünmeyin derim ne kadar bozabilirsiniz ki :)..

Elim değmişken yatak başlığımız vardı siyah ve deriden.. Onu söküp attım.. Siyah birşey yatak odasında beni cidden boğdu.. Oraya çok güzel mavi 3 lü tablolar aldım.. Bir süre yatak başı kullanmayacağım.. Aslında ne kadar sıkıcı bir şey gereksiz.. Kraliyet ailesinden miyiz biz ya ne öle koca koca başlıklar mis gibi dayarım yastığımı duvara kitabımı okurum..

Daha ayaklı abajurlar var siyah, onlarada yağlı boya aldım onlar da beyaza dönüşecek..

bitince fotoğraf koyarım..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder