7 Ocak 2012 Cumartesi

merrryyy kirisssmisstt

canim hesim bile bloga yazi girince ben utandim o cocuklu lohusa haliyle yapiyorsa benimde yazmam gerenk dedim en erken sekilde..

baslamadan hepinize yepyeni saglik ve huzur dolu yeni bir yil diliyorum..

gelelim bu aralar neler yaptigima..malumunuz ders aliyorum bos zamanlarimda test cozuyorum evet 100 yasina gelsemde yeniden univ. donmeye kararliyim.. derslerden kalan zamanlarda kumascilari gezme gibi bir adetim olustu siparis uzerine baykus fil yastik yapmaya basladim buradan duyurulur.. ne maskotu isterseniz soyluyorsunuz hop cizip dikiyorum.. 2 yeni projem var bu haftanin 2 side dudak ucuklatacak eminim.. buradan ayrilmayin diyor reklamlari kapatiyorum

sonrasinda sevgili kocim aydinin dogum gunusunu kutladik dolayisiyla gunlerce hediye dusundum supriz bir parti hazirlamak icin ugrastim.. hediye almanisim sorunsuz gecti bizim gibi floydian olan 2 genc insan icin en uygun olan hediyeyi tabiki d&r da buldum.. ona dark side of the moon un 45 lik LP sini aldim ki bİzim icin cok cok onemli bir albumdu evde olmasi ve cocuklarimiza birakacagimiz fikri beni cocuk yapmaya bile itebilir o derece hehehe

dogum gunu ile ilgili harika bir olay daha anlatayim aksam olmusti aydinimin gelmesine 2 saat kala son eksikleri almak uzere markete yolllanirken aklima herseyi tasiyamayacagim geldi ozellikle biralari 2 tercih alternatifim vardi ya taksi ile donecektim yada arabam sukru ile gidecektim.. araban varsa ne gerek taksiye diyen kardeslerim.. arabam kulusturun onde gideni ve ben daha 1 aylik surucuyum.. neyse benim icimdeki kamyon soforu gaza geldi atladim sukruye alisverisimi yaptim harika suruyorum normalde 2 vitese gecmeyen araba yag gibi gitti derken evin neredeyse onunde koprunun basinda birden booouuuuufff.... istop!! etti.. durdum cektim el frenini yaktim dortluleri derken o telasla arabanin anahtarini kaybettim aksam trafiginde tlf a attim elimi cekici cagirmak icin sarjim bitmis evet saka gibi neyse yoldan bir taksiciyi durdurup yardim rica ettim adam ugrasti azicik sinirlenince basti gitti ben kaldim sukruyle yine basbasa derken 3 tane gencin oldugu bir araba durdu onumde hem korktum hem sevindim "abla yardim lazim mi" diye sordu bir cocuk camdan.. o anda basindaki hareyi ve sirtindaki kanatlari gordum.. neyse onlarin yardimiyla arabacagizimi eve kadar ittik.. rezillik bini bir para.. neyse.. cok sukur sukru simdi kapida ve bozuk

yeni yilda hersey harika gidiyor umarim sizinde oyledir.. kendinize dikkat edin diyor ve sizi fotoya boguyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder